Názor k článku Bič na nepoctivé zákazníky: Z e-shopů si už tak snadno půjčovnu neudělají od Petr - Nejsem ani zbytečně reklamující, ani zbytečně zboží vracející...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2019 13:08

    Petr (neregistrovaný)

    Nejsem ani zbytečně reklamující, ani zbytečně zboží vracející typ - než se rozhodnu něco koupit, hledám recenze, videa, testy. Takže z e-shopů jsem nevracel nikdy nic (spletl jsem se pouze u jedné autokamery, která ani zdaleka nefungovala tak, jak měla, ale těch 500,-Kč, co mne stála, nestálo za námahu a další náklady spojené s vrácením či reklamací).
    Nyní mám však v plánu zakoupit jistý přístroj, jehož cena není vůbec malá (okolo 20.000,-Kč). Podle popisu výrobce by parametrově vyhovoval, ale jaká je realita nelze ani odhadnout. Recenze nejsou, videa pouze od výrobce, žádná půjčovna v okruhu 50km od místa mého bydliště, kde se běžně pohybuju, ho nevede, kamenné prodejny pouze na objednávku. Po zkušenostech s levnějšími podobnými přístroji, kde splnění papírových parametrů bylo metoda pokus - omyl, už nehodlám vyhodit zbytečně další peníze a proto jsem koupit to asi nejdražší z dané kategorie od značkového výrobce. Riskovat ale už nechci, takže si postupně připravuju testy a pokud přístroj ukáže hodnoty, které mám v reálu ověřené, samozřejmě si ho nechám. Pokud ale zjistím, že papírový popis neodpovídá reálu, půjde nemilosrdně zpět. Morálně sem se s tím pral poměrně dlouho, protože nechci dělat problémy prodejci, ale pokud nechci těch 20.000,-Kč taky třeba vyhodit, jinou možnost prostě nemám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).