Zase to dopadne jen na ty poctivé zákazníky, Vracel jsem zboží ve 14 denní lhůtě, jen když bylo poškozené nebo mělo skrytou vadu. To,že jsem tak to vracel konzoli PS4 po sobě s totožnou vadou 3x ,nikoho nezajímalo. Výrobek měl seriovou vadu a já kvůli tomu projel benzín v hodnotě 1100,- kč nikoho to nezajímalo.
Není to úplně pravda,že e- shopy nevybírali kompenzaci za vrácení zboží ve 14 denní lhůtě,byl jsem z kamarádem nakupovat a tentýž den vracet zboží, kdy si zakoupil sluchátka na mé doporučení.Co nás překvapilo po rozbalení,sluchátka byla evidentně již používaná podle toho jak byla zabalená,to by nevadilo ale sluchátka divně chrastila v jednom sluchadle. Tak jsme šli je vrátit ve 14 denní lhůtě s tím,že blbnou.Obchodník je rozbalil a uznal vadu, tak
jsme si mysli ,že nám dá druhé jenže on vyrukoval s tím,že chce poplatek za druhé sluchátka prý se zdražili o 200,- kč .Došlo k výměně názoru ohledně toho,že chceme kus za kus.(Bylo dosti divné,že ráno stáli o 200,- méně než v podvečer,prý došlo ke změně ceníku)nakonec jsme vzali peníze a odešli bez sluchátek.
Tak,že e -obchody také jsou vyčurané, jako ti lidé co zneužívají mezery v zákoně.
Pro to je nelituji páč oškubou ty poctivé co vše řeší poctivě a morálně.