Evidentně vůbec nechápete fungování eshopu.
Eshop může být levný proto, že dokáže snížit náklady. Největší náklady jsou vždy ZAMĚSTNANCI.
Dobře udělaný eshop funguje tak, že vy "si kliknete něco do košíku, objednáte." Pak nastupuje naprogramovaný automat, co produkty z vaší objednávky přesune ze skladů na expediční, zboží je z regálů naházeno na válečkovou dráhu, dojede do automatické baličky, kde je zabaleno a polepeno štítkem a rovná se na paletu pro kterou večer přijede přepravce.
Takto jste schopni expedovat z jedné linky stovky balíků denně. A preferovaný je minimální zásah lidské ruky.
Možná vás to překvapí, ale ruční vychystávání na osobní odběr živým člověkem, který chce výplatu - musí třeba navíc ručně zaúčtovat hotovost do kasy - je na zpracování jedné zakázky v nákladech kolem 40 Kč navíc proti tomu, když to jde normálně automatem. Takže eshop má 2 varianty. Buď si to zcela spravedlivě nechá zaplatit od vás, a nebo vám to dá zdarma a "rozpustí" to do ceny zbylým zákazníkům, kteří za to nemohou.
Stejný problém jsou zákazníci, co píšou zbytečné poznámky typu "spěchá, prosím rychle, dárek,.." - výsledkem, je, že objednávka se nezpracovává 24/7 automatem do minuty. Ale že musí někdo v pracovní době tu poznámku přečíst, jestli je důležitá a objednávku schválit.
Paradoxně se pak o vánocích stává, že klienti co píšou "prosím potřebujeme do vánoc" touto poznámkou zdrží svou zakázku o den nebo i o dva, než kdyby tam nepsali nic.