Názor k článku Bič na nepoctivé zákazníky: Z e-shopů si už tak snadno půjčovnu neudělají od Pavel - Připomínáte mi jednoho kolegu, který podával výpověď. Na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2019 8:02

    Pavel (neregistrovaný)

    Připomínáte mi jednoho kolegu, který podával výpověď. Na naši radu, že má napsat "Podávám výpověď podle §..." on odpověděl, že on to takhle nedělá, že se chová slušně a napsal zaměstnavateli "Žádám o výpověď...". No a 1. následujícího měsíce mu přišla odpověď "Žádost se zamítá." Pak už nás poslechl. Ale byl kvůli tomu zaměstnán a měsíc déle a to mu způsobilo velké problémy.

    Podobně, když uvedete důvod, může se e-shop začít točit kolem toho že když uvedete důvod, ta už to není vrácení bez uvedení důvodu a tedy na to vrácení nemáte nárok. Třeba tam ta kolonka je jen proto, aby ty slušné takhle nachytali.

    Já se řidím zásadou, že při takovéto formální komunikaci je každé slovo navíc nebezbečné a vždy může být zneužito proti mně. Zatím to funguje.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).