Vlákno názorů k článku Bič na nepoctivé zákazníky: Z e-shopů si už tak snadno půjčovnu neudělají od Karel - Ten nový výklad je nejasný, bude důvodem ke...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 3. 2019 5:52

    Karel (neregistrovaný)

    Ten nový výklad je nejasný, bude důvodem ke sporům a nic neřeší. Pokud zákazník zakoupenou věc rozbalí, vyndá věci ze sáčků, sáčky už nikdy nebudou vypadat jako nové, krabice není originálně zalepená,na zboží jsou otisky prstů. Tohle je snížení hodnoty! Z nového zboží je rázem použité. A je jedno zda ho zákazník používal nebo ne.

  • 6. 3. 2019 7:32

    jenda (neregistrovaný)

    je vidět zkušenost pouze s garazovym prodejem . kdyby jste měl i prodejnu a přišel zákazník a chtel by zbozi předvést take musíte vybavit za sáčku, porušit originál krabici . takze v tom to neni. pokud se nejedná o vadu výrobku při vrácení zbozi, tak mě nejvíc trápí naklady na dopravu. na tom projedeme ročně několik desítek tisic. zákazník by měl vratit naklady na dopravě i za první dodání při zakonem vrácení zboží. i kdyz je objednávka nad limitem pro dopravu zdarma. my preci kalkulujeme ze vydělané penize prodejem , přeneseme náklady na dopravu na sebe. kdyz se nám to ale vrátí nic jsme nevydelali a jen ztratili.

  • 9. 3. 2019 0:13

    Pavell+ (neregistrovaný)

    Pokud přijdu na prodejnu prohlédnu si vystavené zboží. Následně prodavače požádám o nový kus, který si prohlédnu a zakoupím. Pokud ho nemá odcházím jinam. Nebudu kupovat zboží , které přede mnou každý prohlížel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).