A co by jste chytráci, řekli tomu, když si objednáte zboží, a to je tak nekvalitní, že po prvním použití k ůčelu, k jakému bylo předurčeno, poškodí se vinou nekvalitního materiálu tak, že se již použít nedá? Jednoznačnš se sníží jeho hodnota , za což by jsre měli odpovídat. Jak k tomu kupující příjde? Nemluvím o tom, že pokud vás prodávájící předem upozorní na náklady dopravy, platíte při vrácení poštu sem i zpět! V případě zboží , řekněme do 500 kč, je kupující vždy ztratný a´t vrací či nikoli. V případě reklamace si myslím,že jde dopravné vždy na vrub kupujícího
Asi by to chtělo zachovat ten ranní rituál. Studená voda, kartáček na zuby, hrnek kávy, snídaně bohatá na sacharidy. Pak si sednout pořádně si přečíst a případně komentovat. A ne hned po probuzení plácat.
Ten článek přeci vůbec není o reklamacích, ten je o zákonné lhůtě pro vrácení do 14 dnů od zakoupení, o " půjčování zboží " .
tak to pozor, u bot jsou zcela jiné záruky, resp. jsou to pěkní hajzlíci.... viz sportissimo a bata, kde si už nekoupím vůbec nic....
sportissimo - u obou bot se rozstepila spicka, boty byly o císlo vetší přesto se tak stalo
reakce sportisima : pane, a to se vám stalo najednou? ne , ale asi behěm 5 dnů odstupu...
aha, tak to vám neuznáme, měl jste boty přinést, když se rozštěpila hned první špička bot....
já: aha, tak jsem měl asi v tu chvíli sundat boty a dojít domů bos??
fakt inteligenti..
bata - to samý, boty od nich se rovnají kvalitou botům od vietnamců., prochodila se u obou docela drahých bot podrážka...
paní na reklamaci --- špatně chodíte, způsobil jste si to špatnou chůzí....
Zajímavé, že boty od nap.ř Rieker mě vydří 5 let a zcela v pohodě... :-)
Co se tyče bot neznám nikoho komu by byla uznána reklamace.
Já reklamoval obuv po roce,kdy se rozlepili,byla to obuv na denodenní nošení a ne ta vycházková, jak se tím ohání prodejci,bylo to napsané v letáku.Reklamoval jsem je když to zjistil.Prodavačka sama při převzetí do reklamace se udivovala, jak jsou ty boty v perfektním stavu po ročním nošení.Samozřejmě reklamace trvala 30dní a ještě mi došel výhružní email s tím,že na to mám 3 dny si boty vyzvednout a poté mi bude započteno skladné za každý den v hodnotě 25,- kč .Při vyzvednutí jsem se dozvěděl,že reklamace byla zamítnuta s důvodu špatné chůze a a zvolené velikosti,tak,že jsem si 20 let co mi neroste noha kupoval špatnou velikost :) :)
Dokonce mi bylo řečeno,že si mohu nechat udělat posudek a soudit se.Jasná drzost a je jim jasné,že běžny občan nebude dávat za posudek to co stojí ty boty.
Jedná se o prodejnu Canis pracovní oděvy, Křenová 52/409 ,Nedoporučuji zde nic nakupovat a když koupíte tak nemá cenu reklamovat .
Není to žádný malí živnostník ale velká firma s pobočkami,tudíž nelituji těchto nepodctivců a okradačů poctivích lidí . Na ně jedině přísnost a velké daně a EET s koždodenní kontrolou.
Při vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě je prodejce povinen vrátit celou částku i s poštovným, směrem k zákazníkovi. Od zákazníka k prodejci ho již hradí zákazník.
Při reklamaci má zákazník právo na proplacení poštovného k prodejci a poštovné s vyřízenou reklamací také opět platí prodejce.
To co píšete není pravda.