Problém budou mít hlavně ti poctiví zákazníci - žádný prodejce už jim zboží nevezme zpět aniž by tvrdil, že je opotřebované. A vždy odmítne vrátit plnou cenu. Zatím jsem zboží nikdy nevracel, ale teď už ho přes internet nakupovat nebudu - nemám zapotřebí se dohadovat s prodejcem v případě potíží.
Nejlepsi je, si neco za 15tis tupe objednat, rozbalit vsechno co se da, strhnout ochranne folie, potapat displej a pak zjistit, ze mi to nevyhovuje. Co komu prodejce udelal, ze musi financne podporovat takove typy zakazniku? A kdyby ti tu rozbalenou tragedii poslal shop jako nove zbozi, tak rves a vyhrozujes coi.. To je jak s deckama ve skolce.. Ja nevim a ty se o me postarej..
Ale simvás... Každému je jasné, že je rozdíl mezi tím, že se na zboží podívám, jestli je takové, jak jsem očekával a samozřejmě se ho snažím neopotřebovat, když předpokládám, že ho budu vracet. Normální selský rozum...
Pro popsané vyčůránkovství ve skutečnosti žádná omluva neexistuje, ať se sebevíc snažíte, vyzvětlit to vinou obchodníka.
Símvás, zkuste si přečíst, na co jsem reagoval, než se tady začněte ztrapňovat. Jestli jste to nepochopil, já neobhajuji vyčuránkovství zákazníků, kteří si dělají z e-shopu půjčovnu, já kritizuji vyčuránkovství e-shopů, kteří v popisu výrobku napíšou hromadu nesmyslů, a když to pak zákazník chce vrátit, protože prostě ten výrobek je něco jiného, než podle popisu plného superlativů očekával, tak se začnou točit na stržené ochrané fólii a otiscích prstů. To je snad jasné, že když se chci vyzkoušet, jestli to dělá, co podle popisu očekávám, tak na to musím máknout a obaly odstranit, ne? Kdyby to popsali, dobře, tak mě třeba ani nenapadne si to objednat.