Je to tak správně, ale musím říct, že je pro mě překvapením, že to tak nebylo. Vracela jsem víckrát a vždy se staženým zadkem, že mi řeknou, že je to použité. Vždy otáčeli ze všech stran a málem očichávali. A i se mi stalo, že mi chtěli snížit cenu, že jsem výrobek třeba vybalila z igelitového obalu. Asi to zkoušejí obě strany.
Mám eshop a chovám se k zákazníkovi tak, jak se chová on ke mně. Pokud si zákazník objedná boty a neví velikost, nabídnu mu poslání 3 párů různých velikostí, aby si je mohl vyzkoušet. Tzn. poskytnu mu službu běžného obchodu s obuví - všcihni jsou spokojení. Pokud si ale objedná boty, které mně za 14 dní vrátí od bahna, protože už to nikdy nikdo nevyčistí a tvrdí, že si je jen vyzkoušel doma v obýváku, vyměnit velikost nechce, tzn. kšeft = nula, resp. mínus 1/2 ceny obuvi, snažím se takovým "hňupům" to vrácení co nejvíce znepříjemnit.