Biopotraviny frčí. Zákazníci si rádi připlatí

21. 10. 2010
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Šedesát dva procent zákazníků si rádo za kvalitní biopotraviny připlatí. Alespoň jednou si bioprodukty zakoupilo padesát tři procent z nich. To dokazuje poslední průzkum zákaznického chování společnosti Tesco.

Tato čísla nám potvrzují, že zájem Čechů o bioprodukty roste. Nejvíce si je oblíbili lidé s vyššími příjmy. Až šedesát pět procent z nich je ochotno si za bio i připlatit. Třicet pět procent zákazníků by dokonce akceptovalo cenu o 10 % vyšší, než je průměrná cena zboží, které není biokvality, informuje Petr Baudyš, ředitel oddělení kvality Tesco. Ovšem velmi pozitivní ohlas přitom mají bioprodukty i u středně příjmové populace.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).