Vazena pani, skromne vam doporucuji ten boom pribrzdit. Ano, byl jsem nucen akceptovat otravovani SMSkami od vas. Ale s frekvenci, jakou je dostavam posledni dobou, ve me roste chut prestat byt vasim zakaznikem. Osobne to, co predvadite, je vnucovani nevyzadane zpravy. Nabizite moznost, jak se vaseho obtezovani zbavit jinak nez se vas zbavit jako operatora?
Zkuste si to vychutnat. Pro tento ucel miluji "telefonni marketing". Na zacatku vas taktne upozorni, ze hovor je nahravany - a mate je. Nebot nasleduje nejaky stupidni dotaz, zda mate cas ci tak neco. Na to je odpoved: pokud jde z vasi strany o nejakou komercni nabidku, tak nemam. Vetsina operatoru zalze, a pak jen jiz dotaz na jmeno vedouciho a dopis vedeni operatora (aspon k necemu je datova schranka dobra!) se stiznosti. Vyssi level je obetovat par korun a poslat to klasickou postou s dorucenkou na domaci adresu clenum predstavenstva, co jsou v obchodnim rejstriku.
datova schranka je v tomto pripade tez k nicemu, od 1.1. sice bude povolene posilat zpravy i mezi "neouradama". nicmene si to bude muset o2 nejdriv , narozdil od sms spamu, povolit