zvýšení tržeb (zákazník nebude při nákupu limitován finanční hotovostí, kterou má v danou chvíli u sebe)Jak kde. Obchod zaměřený na turisty karty přijímat prostě musí, ti zaplatí klidně i o 20 % vyšší cenu, než by si vybírali z bankomatu nebo měnili ve směnárně; částečně to jde obejít přijímáním cizích měn - aspoň EURO.
přizpůsobení se zahraniční klientele, která upřednostňuje bezhotovostní platbyTohle je snad jediná věc se kterou v článku souhlasím. Jenže naše republika není jen centrum Prahy a Karlových Varů :-)
zjednodušení platebního procesu,To nevím, co se tím myslí. Jestli má jít o rychlejší odbavení u pokladny, mám spíš opačnou zkušenost.
zvýšení bezpečnosti finančních operací v rámci firmy, I při platbě kartou můžou nastat různé kiksy, např. pokladní zapomene nechat lísteček podepsat (taky jsem se setkal s příspěvky v diskusích, kde se lidi chlubili, jak takhle třeba dostali zadarmo počítačový monitor)
získání nových zákazníků/klientů,Jak jsem psal výš, to je sporné, navíc začnou kartou platit i ti, kdo by jinak platili hotově
zvýšení firemní prestiže.Tak tomuhle snad věří jen PR pracovníci bank. Firemní prestiž lze zvýšit mnoha účinnějšími způsoby.