Mně přijde směšný zejména ten poslední odstavec "Jak se bránit" - totiž moc možností není. Když někdo napíše na váš web recenzi, která je anonymní a nepravdivá - můžete proti tomu protestovat, vyzvat veřejně o kousek níže dotyčného, aby prokázal, že to, co napsal, je pravda, jenže - pokud to vhodně načasoval, bude tam ta recenze viset 5 dnů - což je v začátku sezóny dost na to, aby si ji spousta lidí přečetla. Bohužel je dost těch, kteří nebudou čekat 5 dní (ani to nebí), ale hned další den se obrátí na konkurenci - třeba právě na tu, která vás takto pomluvila...a přitom by stačilo, kdyby autor recenze nemohl být anonymní...
Jde ale o to, že na alzu nakupující nechodí primárně skrz ty recenzní srovnávače, tzn to je pasé, ale nějakej krámek co funguje v horní dolní, dneska loví většinu zákazníků právě takto a cenou, tzn tam už to může dost rozhodnout zda nakoupí nebo ne, pokud nemají osobní odběr.
"ale nějakej krámek co funguje v horní dolní, dneska loví většinu zákazníků právě takto a cenou," -
My máme internetový obchod vyexpedujeme měsíčně 1500 balíků a vím, že "okydavači" na Heuréce jsou. My máme na Heuréce hodnocení kolem 95%.
Většinu zboží si sami dovážíme, nikdo jiný to zboží nemá a to je nejlepší zbraň na okydávače. Není zvláštností, že okydávač "zabere" a potom objednává zboží na rodinného příslušníka nebo kamaráda :)))))))
NIKDY bych nechtěl být z "horní dolní" a soupeřit jen cenou.
V našem sortimentu se to již "čistí" a to je dobře !
V elektronice je již "vyčištěno" . Je tam Alza a něco málo prodejců a okydávači mohou kydat je jím to stejně prd platný. A tak je to správně !