Vlákno názorů k článku Budujte si na internetu pozitivní pověst a chraňte se tak před online útoky od Pavel - Článek má pramalou hodnotu. Tedy jak už tu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 8. 2019 16:13

    Pavel (neregistrovaný)

    Článek má pramalou hodnotu. Tedy jak už tu zaznělo v komentářích.
    Alza je jeden z největších prodejců v ČR. A podívejte se na komentáře lidí na Heuréce. To se ani nedá číst. Jeden by myslel, že zítra zkrachují. Takže klídek . Okydávači na internetu prostě budou. :)))

  • 25. 8. 2019 19:13

    Karel Novák (neregistrovaný)

    Jde ale o to, že na alzu nakupující nechodí primárně skrz ty recenzní srovnávače, tzn to je pasé, ale nějakej krámek co funguje v horní dolní, dneska loví většinu zákazníků právě takto a cenou, tzn tam už to může dost rozhodnout zda nakoupí nebo ne, pokud nemají osobní odběr.

  • 26. 8. 2019 9:22

    Pavel (neregistrovaný)

    "ale nějakej krámek co funguje v horní dolní, dneska loví většinu zákazníků právě takto a cenou," -

    My máme internetový obchod vyexpedujeme měsíčně 1500 balíků a vím, že "okydavači" na Heuréce jsou. My máme na Heuréce hodnocení kolem 95%.
    Většinu zboží si sami dovážíme, nikdo jiný to zboží nemá a to je nejlepší zbraň na okydávače. Není zvláštností, že okydávač "zabere" a potom objednává zboží na rodinného příslušníka nebo kamaráda :)))))))
    NIKDY bych nechtěl být z "horní dolní" a soupeřit jen cenou.

    V našem sortimentu se to již "čistí" a to je dobře !

    V elektronice je již "vyčištěno" . Je tam Alza a něco málo prodejců a okydávači mohou kydat je jím to stejně prd platný. A tak je to správně !

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).