Call centrum pro nemocenské pojištění slaví úspěch

21. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Call centrum nemocenského pojištění České správy sociálního zabezpečení (ČSSZ) vyřídilo během loňského roku 63 686 telefo­nických dotazů. Takřka 25 000 telefonátů se týkalo konkrétní dávky, více než 35 000 dotazů pak bylo obecných. Call centrum nemocenského pojištění tvoří součást OSSZ ve Zlíně a pracuje v něm celkem 10 zaměstnanců.

Lidé mohou do call centra volat v pondělí a středu mezi 8 a 17 hodinou, v úterý a čtvrtek mezi osmou ranní a půl třetí odpoledne a v pátek vždy od 8 hodin do 14 hodin. Call centrum má číslo 840 40 60 40.

Lidé mohou linky využít kdykoli, když potřebují vyřešit konkrétní záležitosti týkající se podmínek nároku, zpracování a výplaty dávek nemocenského pojištění. Klientům poskytne konzultace o změnách, které nastávají v souvislosti s přijetím nových právních předpisů v oblasti nemocenského pojištění zaměstnanců a osob samostatně výdělečně činných, doplnil Pavel Gejdoš, tiskový mluvčí ČSSZ.

DANE.PODNIKATEL­.CZ: daňové formuláře ke stažení, návody pro daňové přiznání, online daňová poradna, daňová kalkulačka pro OSVČ, změny 2011

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. Chystá nový byznysový podcast.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).