ČD zavádí ombudsmana kvality, bude jím Petr Fejk

23. 2. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

České dráhy rozšíří od 1. března svůj manažerský tým o ombudsmana kvality, který bude dohlížet na chování zaměstnanců k zákazníkům a dodržování předpisových postupů. Ombudsmanem se stane bývalý ředitel Českého centra v New Yorku, který předtím působil jako šéf ZOO Praha Petr Fejk.

Fejk bude mít na starosti další rozvoj služeb a péče o  cestující Českých drah. Konkrétně to znamená, že se bude například podílet na tréninku personálu v oblasti poskytování služeb a jeho tým se bude zabývat podněty a stížnosti zákazníků. V neposlední řadě se Fejk zaměří i na pilotní projekt zvyšování kvality služeb ve vlacích EC a IC, který dráhy spustily 1. února.

Zvolení Petra Fejka jako ombudsmana kvality ocenil ministr dopravy Vít Bárta, podle kterého jde o správnou volbu. Vedle transparentního a vyrovnaného hospodaření je zvýšení kvality služeb národního železničního dopravce naší další prioritou, dodal Vít Bárta.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).