Tolik polopravd a nesmyslů v jednom příspěvku... ta dálkovka, která hodným ČSAD pokrývala prý ztrátu na místních linkách a to méně pak chtěli na dotacích, to možná platilo u několika málo exČSAD někdy v začátcích komerční dopravy (ostatně stejné pohádky slýcháme o pár let později ohledně železnice).
Standard nastavený Student Agency zjevně funguje a je úspěšný, jinak by tu nebyl už skoro 15 let s tím, že s výjimkou pár dopravců mu není schopen nikdo konkurovat i když jeho jízdné je naprosto srovnatelné s ostatními, často i o něco dražší. A pokud někoho otravuje to, že na začátku cesty ho 2-3x osloví stewardka a pak párkrát projde kolem, tak si může zalézt od nějakého couráku a "užít" si cestu v "klidu". Co na tom, že každých pár minut ho budou otravovat přistupující a vystupující cestující, neustálé zastavování, rozjíždění nemluvě o stojících cestujících, to je paráda pak cestovat nějakou trochu delší cestu.... ale asi to pro někoho je lepší než kývnout hlavou na personál v autobusu, že nic nepotřebuji....
Jinak když je recept tak jednoduchý, vybrat si "lukrativní" hlavní linky, proč to nikdo jiný prakticky neudělal a neuspěl. A i ten Flix to musí po roce stále těžce dotovat, jen aby nepřiznali, že je porazili někde na divokém východě místní firma...