Ale houby.
ČSAD jezdilo okolo 70 Kč jízdenka (studenti asi s nějakou slevou), SA začalo podobně, ovšem za násobně pohodlnější autobusy a servis a taky žádné poplatky za každý větší batůžek jako u ČSAD. Pak ceny chvíli lítali a díky reakci potrefeného ČSAD s nádražím se jezdilo chvilku marketingově za kačku. Hotliner to odnesl jako první (spíše zbytečně rychle vyklidil prostor) (Housacar ne, ten byl ve Zlíně) a nakonec to i kvůli jiným věcem ČSAD neustálo a chvíli měl Jančura monopol a i v tom monopolu jezdil víceméně za ceny jako původně ČSAD (a to v období, kdy se poměrně dost navýšily náklady na naftu, zavedlo se mýto atd.). Pak zdražil myslím o 5 Kč a bylo z toho haló, že se zdražuje, akorát že pořád to vycházelo stejně jako u ČSAD....