FINANCE.czFINANCE.cz

Názor k článku Cenová válka autobusů? Jančurovi se vrací, co sám zasel od Jaroslav - Tři poznámky: 1. Petr 766 - jde podle stylu...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 15. 8. 2018 11:26

    Jaroslav (neregistrovaný)

    Tři poznámky:
    1. Petr 766 - jde podle stylu buď přímo o p. Jančuru nebo o někoho z jeho PR odd. To je mimochodem nejvýkonnější odd. z jeho firem, jak je vidět na stále vysoké nezasloužené podpoře veřejnosti.

    2. A údajná nekalá konkurence Flixbusu? Vždyť co p. Jančura udělal? Neměl žádný geniální nápad nebo vynález, jen vozí lidi z místa na místo, a kvalitativně šel jen s dobou, nic extra. Např. až teď po příchodu Flixbusu dává postupně cestujícím víc místa než měly Karosy, aby se dorovnal na Flixbus... To, co píší ostatní diskutéři, je pravda, p. Jančura dělal to, co teď vyčítá, on sám byl nekalou a neférovou konkurencí bez odpovědnosti za návaznosti, za financování ztrátových linek, za dopravu desítek tisíc lidí denně do práce a zpět, už jen "spolupráce" s odbory je oříšek, na kterém by si jako manažer - ne příliš talentovaný samouk vylámal zuby, kdyby ji musel řešit... Nemá cenu to opakovat.

    Konkurence je, jak je vidět zdravá. článek má pravdu i v tom, že kde je místo pro monopolního poskytovatele, klidně se uživí i dva. P. Jančura vytlačen nebude, jen se mu snad trochu zkrátí obrat a donutí ho to myslet víc na ziskovost firmy než dosud. Ta je mimochodem u jeho firem mimořádně nízká, neboť jako majiteli mu to stačí a vůbec nemyslí na rezervy, rozvoj atd.

    A poslední poznámka - v roce 2014 si p. Jančura vzal úvěr okolo 330 miliónů na další rozvoj, a hádejte u jaké banky? No přece ruská Sberbank... Holt peníze mu nesmrdí v žádné podobě... Co vy na to, Petře 766?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).