Pan Jančura sice všude inzeruje, co vše poskytuje v rámci ceny jízdenky zdarma, jako např. občerstvení a tisk, ale také to není vždy pravda.
Protože špatně zachází se svými zaměstnanci, má jeho firma vysokou fluktuaci a tak se např. stalo, že když jsem jeden pátek potřeboval jen jeho autobusem ze Zlína do Brna, nedostavila se stevardka a tím jsme přišli jak o občerstvení, tak o tisk.
Když jsem pak napsal stížnost p. Jančurovi, jím pověřený pracovník lhal, že poskytnutí občerstvení a tisku není závazné.
S tím jsem nemohl souhlasit, protože ve všech materiálech to bylo v té době u jeho autobusů uvedeno.
Žádal jsem o náhradu škody, ale na to mě p. Jančura ani nikdo jiný z jeho firmy ani neodpověděl - p. Jančura se tehdy totiž místo vlastní firmy staral někomu o volební kampaň a vylepoval bilboardy.
Že to není ojedinělý příklad jeho špatné péče o pracovníky své firmy dokládá situace, která proběhla na internetu, kdy nechal ubytovat celou vlakovou četu svého vlaku po příjezdu do Košic v ubytovně, která ale jako ubytovna nebyla zkoulaudovaná a celá jeho četa tam dostala pro špatné hygienické prostředí v této "ubytovně" pásový opar.
Jo kdysi, když začínal a kromě autobusu se stevardkou vypravil další bez stevardky, dával na jízdu v takovém spoji slevu, dnes na to kašle a proto si myslím, že je zcela v pořádku, když mu teď konkurence jeho způsoby vrací.
Navíc - od 1.9.2018 máme mít my důchodci nad 65 let slevu 75%, ale ještě nikde jsem neviděl nový ceník pro důchodce.
Kdysi důchodcům slevu poskytoval, po dvou letech slevy zrušil.
Pro upřesnění - na brněnském hlavním nádraží má dva stánky, ani na jednom nový ceník ještě nebyl a v Brně-Židenicích si sice udělal zastávku, ale tam nemá ani stánek, ani ceník - jen velké reklamy před nádražím!
Bohumír Z e d e k, Brno