Moje zkušenost jako vozíčkáře s FlixsBusem je taková že když jsem zjistil že mají ve flotile několik dálkových autobusů se zdvíhací plošinou (což díky Německým předpisům mít musí, jinak by je na jejich území nepustili) tak sem byl nadšený že bude možné dostat se např. do Chorvatska k moři. Po rezervaci jízdenky jsem je tedy požádal o dopravu vozíčkáře nacož mně "odpálkovali" že ji nemůžou zajistit (myslím přepravu vozíčkáře sedícího na vozíku) ale pouze pokud vylezu do autobusu tak mi pomůžou a vozík přepraví v zavazadlovém prostoru?! Nechápu potom k čemu mají některé autobusy plošinou vybavené. Píšu to protože podobně se na stejnou žádost vyjadřoval pan Jančura s tím rozdílem že se o to má postarat stát. Takže pro nás žádná změna bohužel nenastala.
A ma pravdu. Tohle at resi stat (a taky to resi, cpe brutalni penize do vlaku - bus, kdyz uz je dotovany, tak 10-15 na kilometr, regionalni vlaky, jezdici poloprazdne az prazdne, dotace pres 100 na kilometr). Neni ekonomicke, ekologicke..proste vubec nic, vozit tam vetsinu casu zbytecne plosinu. Navic se nedostanete na wc v busu, takze se bude muset zastavovat, tahat vas ven, zase zpet atd... Proc trestat ostatni lidi?
Nechapu o jakých "brutálních" penězích mluvíte ale jde právě o to vypravit spoj s plošinou na konkrétní jízdu?! a několika minutová přestávka třeba po čtyřech hodinách jízdy je běžná a argumentovat trestáním ostatních lidí?! jsou taky např. starší lidé kteří než se dostanou ven tak já jsem dávno na wc.