Názory k článku Cenový srovnávač, praktická věcička pro zákazníka a nepostradatelná pro e-shop

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2014 9:21

    W (neregistrovaný)

    Pouze bych chtěl upozornit na nepřesně uváděné informace - vyhledávače, které neumožňují zákazníkům NEPLACENÉ služby = základní jednoduché zobrazení produktů, nejsou klasické vyhledávače, ale INZERTNÍ servery. Také u Seznamu v jeho Zboží.cz najdete pouze zlomek zboží, které je na internetu nabízeno - po počátečním zveřejňování nabídek všem prodejcům zdarma v základním režimu (plus cenové programy za zviditelnění) přešel Seznam na plošné placení za prokliky - to samozřejmně vedlo k tomu, že část klientů, kteří nepotřebují nutně platit výdaje za zbytečné klikání na jejich produkty (zákazníci hledajípouze informace, klikání od konkurence atd.), platby za prokliky neakceptují, takže se jejich zboží v nabídce Seznamu vůbec neobjevuje (tak jako dříve, a jak na to byli uživatelé zvyklí).... A tak je v současné době Seznam se svým "vyhledávačem" zboží.cz pouhým inzertním serverem = nezaplatíš za inzerci, zboží se u nás neobjeví... takže Seznam nyní nabízí pouze zlomek zboží, které je na internetu k dispozici..... ovšem - ví to hle i zákazníci ?!?

  • 26. 7. 2014 17:40

    obchodník (neregistrovaný)

    Absolútně souhlasím, a platí to jak pro Heureku i Zboží.cz a podobně, nezaplatíš=nejsi ve výpisu, nebo i když zaplatíš jsi ve výpisu, ale na 2, 3,4 stránce a tam už nikdo nezabrdne, nemluvě o tom, že někteří výhradní dodavatelé např. elektro zboží diktují e-shopům minimální ceny, pod které daný eshop mesmí jít, pak zákazník vidí ve výpisu u nějakého zboží např. lednice nebo vysavače úplně stejné ceny, z čeho si má pak vybírat?, je to zlý, ty srovnávače již nejsou to, k čemu byly vymyšleny, proto mnoho obchodníků již není v srovnávačích, ale snaží se budovat kamenný obchod a jít na to jinak....je to na dlouho

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).