Absolutním vítězem druhého ročníku soutěže o nejatraktivnější tuzemskou turistickou nabídku se stala Hluboká nad Vltavou. Jedná se o půvabný zámek se zajímavými doprovodnými programy a novou zimní prohlídkovou trasou, který získává 100 korun na propagaci své aktivity. Výsledky soutěže výsledky Ceny Kudy z nudy 2010 agentura CzechTourism. Do hlasování se zapojilo 11 tisíc lidí s více než 62 tisíci odevzdanými hlasy.
Druhý ročník soutěže Ceny Kudy z nudy 2010 předčil naše očekávání a dokázal, že Češi nemají s trávením volného času „doma“ žádný problém. Zajímají je nové, originální a atraktivní nabídky. Potvrzuje se, že jsou národem zvídavým – chtějí hodně poznávat, zajímají je zážitkové a aktivní dovolené,
zhodnotil soutěž ředitel agentury CzechTourism Rostislav Vondruška.
Držitelem Ceny portál Kudy z nudy 2010 se stala Páteřní cyklostezka u Baťova kanálu. Baťův kanál přitom patří k nejoblíbenějším turistickým cílům Východní Moravy. Cenu ředitele agentury CzechTourism 2010 získalo Vojenské muzeum Králíky, jako nejmodernější vojensko–historické muzeum ,které prošlo v uplynulém roce rozsáhlou přestavbou financovanou z fondů EU.