Česká firma, která má lepší pracovní prostor než Google. Prohlédněte si ho

16. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Navšítvili jsme Etneteru, která se specializuje na online a digitální technologie. Nedávno se přestěhovala do nových prostor, které mohou být inspirací.

Česká společnosti, která se zaměřuje na vývoj komplexních webových řešení a jejich správu. To je Etnetera, která založila skupinu Etnetera Group. Jedná se o skupinu firem spolupracujících v oblasti online a digitálních technologií. 

Procesem štěpení od původní Etnetery vznikly další dvě specializované firmy: konzultačně-datová štika Etnetera Activate, zabývající se konzultacemi on-line byznysu, UX a pokročilou webovou analytikou; kreativní tým Etnetera Motion, která se zabývá brandovou strategii, videoprodukcí a e-learningovými aplikacemi. 

Součástí Etnetera Group je také společnost Etnetera Logicworks orientující se na prodej, tuning a profesionální servis informačních technologií a telekomunikačních zařízení společnosti Apple pro firmy; Etnetera AppSatori, která se zaměřuje na na vývoj a integrace s Google platformou; a online mediální agentura Fragile media, která realizuje brandové i výkonové online kampaně a v neposlední řadě Letsgood.com, výrobce cloudové platformy pro vývoj mobilních a desktopových aplikací.

Etnetera se nedávno přestěhovala do nových prostor, které dávají svým zaměstnancům tvůrčí volnost a informační otevřenost. Rozložení, funkčnost i vzhled našich prostor je přímé zrcadlo lidí v naší digitální skupině – odráží kulturu, fungování a individuality lidí v něm, říká za Etneteru Martin Holečko

Podle něj stojí firemní DNA na principech svobody v práci. Naše lidi zapojujeme do všeho a proto měl každý z téměř dvou stovek zaměstnanců skupiny hitech firem Etnetera Group příležitost zapojit se do tvorby konceptu nového společného prostoru, kterému říkáme Etneteria, doplnil Holečko. 

Na návštěvě u Etnetera Group

Video: Jak se Etnetera stěhovala

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).