Česká pošta tak reaguje na zkušenosti z koronavirové krize, kdy bylo potřeba upravovat otevírací hodiny pro veřejnost s ohledem na zajištění poštovních služeb pro klienty a zároveň v návaznosti na přijatá hygienická opatření. Další důvody jsou jednak proklientské a jednak ekonomické.
Změny mají přinést lepší služby
Jak uvádí Česká pošta, opatření umožní lepší využití volných kapacit na pobočkách pošt. Postupně během krátké doby bude na dotčených poštách otevřeno větší množství přepážek, a to po celou otevírací dobu, opatřením se vytvoří dostatečné personální kapacity k vykrytí absencí pracovníků z ostatních pošt, dojde k další podpoře expresního výdeje balíků, navýší se personální objemy k zajištění telefonické komunikace s klienty.
Klienti budou moci některé dny v týdnu navštívit od 8 hodin a některé dny v týdnu do 18 hodin všechny pobočky, kterých se změna dotkne. K úpravě hodin pro veřejnost došlo na celkem 265 poštách již od 1. září.