FOTO: Česká pošta představila nové webové stránky a novou image poboček

16. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Česká pošta se před převodem na akciovku snaží o sto šest. Včera představila novou podobu svého webu, na kterém slibuje snadnou orientaci,vyšší uživatelský komfort, fulltextové vyhledávání po celém webu, systém pro zasílání novinek, novou klientskou zónu pro služby online a podrobnější informace o jednotlivých poštách. To jsou některé z výhod, které pro své klienty připravila na svých webových stránkách Česká pošta. Nová podoba je dostupná na adrese: www.ceskaposta­.cz.

Cílem webové prezentace České pošty je nabídnout potenciálním i stávajícím zákazníkům celkový přehled nabízených produktů a služeb, informace o jednotlivých pobočkách či možnost sledování poslaných zásilek, uvedl webdesigner České pošty Václav Beníšek.

Česká pošta také představila novou podobu svých poboček. První vlaštovku představila dnes v pražském Edenu. Nová pobočka má ukázat směr, jakým se bude pošta ubírat v dalších letech. Přepážky již nemají skla oddělující obsluhu od klientů a také jsou vybaveny nejmodernější informační technologií. Personál má nosí také nové uniformy. Jak uvedl generální ředitel pošty Petr Sedláček, firma v minulých letech investovala výrazně méně, než potřebovala. Proto se pošta rozhodla investovat právě do moderních technologií, kterými chce své služby zkvalitnit. Zároveň chceme zvýšit informovanost a zkvalitnit prostředí pro zákazníky i pro zaměstnance pošty, doplnil Sedláček. Fotogalerie nové pobočky

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).