Že Česko není jen Praha, Český Krumlov, jižní Morava a Karlovy Vary, to pomalu začínají zjišťovat zahraniční média. A s nimi i čeští podnikatelé, kteří podnikají v cestovním ruchu v některém z dosud méně preferovaných regionů. Čtěte více: Lázně pomáhají s regenerací i v boji proti stresu
Přispívá k tomu i aktivita agentury CzechTourism, která se snaží představit naši zemi z trochu jiného pohledu. Čtěte více: WTO: Cestovní ruch, sázka na jistotu
Do popředí se tak dostávají zahraničními turisty dosud málo objevovaná cílová místa. V textech zahraničních novinářů se například začaly objevovat tipy na výlety na severní a východní Moravu, tipy na návštěvu vinných stezek v okolí Brna, nápady, jak navštívit malé i velké české pivovary prostřednictvím speciálních pivních túr a podobně. Evropa i zámoří nás konečně začínají vnímat jako Česko, nikoli jen jako Prahu,
říká Rostislav Vondruška, ředitel agentury CzechTourism.