Český trh cestovního ruchu je zničený válkou tour operátorů

15. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Server o českém internetu Lupa.cz přinesl rozhovor s Michalem Drozdem, CEO internetové cestovní kanceláře Invia.cz. Cestovní kancelář nedávnno získala velkého investora z Polska. Drozd hovoří nejen o změnách, které do firmy přišly s novým investorem, ale také o konkurenci a plánu firmy vstoupit na varšavskou burzu. A o podnikání v oboru vůbec.

Polský trh cestovního ruchu není tak zničený válkou tour operátorů jako v Česku. Zde můžete v zimě letět na Djerbu do pětihvězdičkového hotelu, počasí tam je asi dvacet stupňů, není to koupání, ale pořád vás to vyjde výrazně levněji, než když pojedete na týden na Šumavu. A někdo vás tam musí dopravit letadlem, čeká na vás delegát, dopraví vás autobusem k hotelu, kde můzete jíst a pít od nevidím do nevidím, a je to levnější. Tam není něco v pořádku, tvrdí Michal Drozdrozhovoru, který s ním vedl Aleš Miklík.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).