Ne, že bych si "půjčoval" věci z obchodů (za svůj život jsem vracel zboží do 14 dnů asi snad jednou nebo dvakrát), ale když vám prodáváj neustále šmejdy, který se schválně krátce po záruční době zničej, někteří lidé si prostě nebudou chtít kupovat věci, který jim jakože odejdou, aniž by je dennodenně používali..
Další kapitolou jsou pak reklamace - viz moje poslední reklamace myši (za 700 Kč) v ElectroWorldu na Zličíně.. Dokud jsem nechtěl vrátit peníze (neopravitelná vada), tak bylo všechno super (nabídli mi výměnu myši za jinou hned na místě, ale bohužel měli malý výběr, tak se musela sepsat reklamace, kterou mi následně uznali s tím, že tam na mě čeká nový kus). Jenže myš k práci s PC jsem potřeboval, tak jsem si mezitím koupil jinou jinde, a tak když jsem k nim přišel s tím, že chci peníze zpět, protože novou myš již nepotřebuji (podle zákona na to nárok mám), tak ze mne začali dělat debila, že na to nárok nemám (prý to byla dobrá vůle výrobce, že tu starou myš neopravil, ale rovnou poslal nový kus), že mi můžou vrátit maximálně poukaz ve stejné hodnotě nebo můžu odejít s tou novou myší, atd. A i když jsem si pro jistotu na netu v mobilu ještě dohledal, jestli na to nárok skutečně mám (a přečetl jim to:), stejně jsem odešel domů naštvanej a s nepořízenou. Tak jsem jim doma napsal stížnost přes jejich web s tím, že už jsem se oháněl ČOI a právníkem a druhý den mi volali, že mi peníze vrátí - najednou jsem nárok měl a peníze mi vrátit mohli.