V kamenném obchodě na to máte minuty? Tak to je váš problém, že si nenecháte výrobek pořádně předvést. Na internetu nemáte nic, kromě fotek, oslavných popisů, které e-shopy opisují jeden od druhého nebo z propagačních materiálů výrobce, kde i ten největší šunt je zázrakem techniky. V kamenném obchodě můžete posoudit reálný vzhled výrobku místo toho, jak někdo umí s photoshopem. Můžete si přímo vyzkoušet, jak vám výrobek "sedne", jestli logiku ovládání nevymýšlel makýz de Sade, jestli všechny vlastnosti uvedené v popisu jsou taky realita...
Jo, dva dny jsou víc než dost, zejména, když věc vyžaduje složitější instalaci nebo to koupíte někomu jako dárek. Pokud zboží vykazuje vadu, je to na reklamaci. Těch 14 dnů je na vrácení bezvadného, ale zákazníkovi vzhledem nebo funkcí nevyhovujícího zboží.
Ale každá příležitost k stížnostem na "soudruhy z unie" se hodí, že. Jenže ono je to takhle - buď si obchodníci udrží poctivost a solidní přístup sami, nebo po čase někdo (stát, EU, místní vrchní mafián) usoudí, že potřebují protézu. Ano, ta protéze tlačí a vůbec je nepohodlná. Taky je to jen náhrada...