Čeští vývozci mají Exportní veletrh CzechTrade

4. 3. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Více než 250 firem se účastní letošního Exportního veletrhu CzechTrade. Ten se koná ještě dnes v Praze, odkud se akce přestěhuje do Brna, kde bude ve čtvrtek pokračovat v rámci 34. mezinárodního potravinářského veletrhu Salima.

Chceme, aby možnost poradit se o vstupu na zahraniční trhy s našimi specialisty měl co největší počet domácích malých a středních podniků. Vyslyšeli jsme prosby našich klientů, i těch potencionálních, a rozhodli se třídenní akci rozdělit na pražskou a brněnskou část, řekl k akci mluvčí agentury CzechTrade Aleš Řiháček.

Čeští exportéři mohou konzultovat své vývozní plány s řediteli prakticky všech zahraničních kanceláří agentury. CzechTrade provozuje síť 33 zahraničních zastoupení ve třiceti zemích světa. Své služby nabízí ve 21 evropských státech, jedno zahraniční zastoupení má v Africe, služby dále poskytují kanceláře ve čtyřech amerických a stejném počtu asijských zemí.

Na Exportním veletrhu CzechTrade se poprvé v širším měřítku představí firmám nová služba Design pro export. Jejím hlavním úkolem je podporovat rozvoj průmyslového designu s cílem zvýšit konkurenceschopnost malých a středních podniků na náročných zahraničních trzích.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).