Dobrý den,
reaguji na vyjádření pana Krause z CK Bonton. Z části s ním musím souhlasit. S CK jsme měli jet v srpnu autobusem do Řecka. Z důvodu testů na COVID 19 jsme dostali nabídku na výměnu zájezdu do Chorvatska, Bulharska nebo letecky Řecko. V Bulharsku i Chorvatsku jsme již byli a na letenky pro tři lidi jako samoživitelka opravdu nemám. Byli jsme ochotni podstoupit testy ( skoro 6000 navíc ). Z důvodu testů byl zájezd o den posunut, měli jsme jet jiným autobusem (zřejmě s jinou CK). Po konzultaci s panem Krausem, který mně řekl, že nás autobus vysadí v Řecku (protože tento autobus nejede na naše místo ubytování) a budeme čekat na auto, které nás přepraví za další 3 hodiny do cílové destinace, jsem se rozhodla, že budu raději požadovat vrácení peněz. Po delší diskusi (prý to můžeme řešit i soudní cestou, ale že CK si postup obhájí) mně byl vystaven lex voucher a bylo mně oznámeno, že když jsou z cestovky tak vstřícní, tak se mám zachovat gentlemansky a žádat proplacení voucheru až příští rok v srpnu. Takže peníze na letošní dovolenou zůstaly u cestovky a léto s dětmi jsme strávili doma na zahrádce.
Michaela