Cestovky lákají turisty ze vzdálených trhů

4. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Čína, Brazílie a Indie. To jsou v současné době trhy s velkým potenciálem pro cestovní ruch. Také tyto státy jsou dobývány internetem a sociálními médii, přesto klasický prodej v kamenných cestovních kancelářích zásadně převládá.

V roce 2009 přijelo do Česka asi 30 tisíc brazilských turistů. Ve srovnání s rokem 2005 jde o 40 procentní nárůst. Rovněž čínských návštěvníků přibývá, vloni jich přijelo asi 62 tisíc. Čínští turisté jsou zvyklí využívat služeb cestovních kanceláří a zejména kvůli vízové politice je individuální cestování velmi komplikované. Klademe proto důraz na propagaci České republiky prostřednictvím velkých touroperátorů a cestovních kanceláří, informoval Jiří Vávra ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Číně.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).