zda pisatel tohoto článku někdy přičichnul k opravdové práci v opravdové firmě, kde mladý co nastupuje se toho musí hodně naučit od starého co už to má za pár do důchodu, aby ho jednou mohl plnohodnotně nahradit. Co mám zkušenost s konkrétní firmou, tak náhrada se hledá až v době, kdy ten starý se rozloučil a o firmě už nechce nikdy slyšet.
"Žádané jsou různě řešené odpočinkové zóny, moderní, kreativní, vzdušné prostory s dostatkem denního světla, popisuje Ladislav Kučera a doplňuje i zájem o flexibilní pracovní dobu či home office, což souvisí s ohledem na work-life balance." Doufejme ze ukrajincu bude dost, jinak se ta republika bude s generaci y tezko budovat. Kreativne, vzdusne.
Tohle je lež, kterou šíří designeři a marketingová oddělení. U nás ve firmě (IT) jsme měli cubicly. Nadšení jasánci, kteří skutečně stereotypy o "Mileniálech" splňovali, nám předhodili "kreativní vzdušné prostory" (s nulovým soukromím, zato kchůl, s odpočinkovými zónami, barevné, s kytičkama a tablety pro [a]sociální sítě.)
Načež následovalo něco překrásného: 89% zaměstnanců (podle výsledků interního průzkumu, který reakcionáři vyvolali) se vzbouřilo a poslalo "Mileniální" jasánky s jejich výplody k čertu. A to podotýkám, že je tu věkový průměr 35 let.
Tyhle "mileniální" narcisistní manýry se totiž týkají jen "soft" zaměstnání, kde si každý myslí, že je po VŠ mistr světa a jeho výplody změní svět: designérů, reklamek, "komunikací", neziskovek/nátlakovek atp., atd. Inženýři - lhostejno zda IT, elektro nebo stroj - to, díky Bohu, dost nesnáší a zachovávají si zdravý rozum.