Názor k článku Chcete do firmy nalákat mladé zaměstnance? Musíte ji změnit od Mr.Featherweather - Tohle je lež, kterou šíří designeři a marketingová...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 3. 2017 14:30

    Mr.Featherweather (neregistrovaný)

    Tohle je lež, kterou šíří designeři a marketingová oddělení. U nás ve firmě (IT) jsme měli cubicly. Nadšení jasánci, kteří skutečně stereotypy o "Mileniálech" splňovali, nám předhodili "kreativní vzdušné prostory" (s nulovým soukromím, zato kchůl, s odpočinkovými zónami, barevné, s kytičkama a tablety pro [a]sociální sítě.)

    Načež následovalo něco překrásného: 89% zaměstnanců (podle výsledků interního průzkumu, který reakcionáři vyvolali) se vzbouřilo a poslalo "Mileniální" jasánky s jejich výplody k čertu. A to podotýkám, že je tu věkový průměr 35 let.

    Tyhle "mileniální" narcisistní manýry se totiž týkají jen "soft" zaměstnání, kde si každý myslí, že je po VŠ mistr světa a jeho výplody změní svět: designérů, reklamek, "komunikací", neziskovek/ná­tlakovek atp., atd. Inženýři - lhostejno zda IT, elektro nebo stroj - to, díky Bohu, dost nesnáší a zachovávají si zdravý rozum.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).