Jak muze byt na stejne pozici jako chlap zenska ktera ma 1/3 mesice menstruaci, 2/3 migrenu a 3/3 je doma s haranty?
Kdybych takove lidi obsadil do vedeni nebo na klicove technicke pozice, mel bych sice hezky genderove vyvazenou, ale krachujici firmu.
Je to cele nesmysl a zvani o tom jen neschopne feministky ktere nejsou schopny prosadit se samy a tak potrebuji vsemoznme kvoty apod. aby neskoncily u plotny kam se svymi schopnostmi patri.
Máte vůbec tušení jak dlouho taková menstruace trvá? Napovím, v průměru 5 dní. Takže pokud je u vás 1/3 ze třiceti 5, tak byste si měl doplnit vzdělání. A ještě jedna perlička k menstruaci- jak víme (pokud ne, tak teď se to dozvíme) tu řídí hormony. A v době, kdy dochází k menstruačnímu krvácení (tedy, metaforicky řečeno, se "vyklízí pokojíček pro miminko, protože se nezabydlelo") je hladina ženských hormonův rámci cyklu nejnižší, zato prudce vzroste v těle hladina hormonů mužských. Takže v době, kdy jsme dle Vás nesnesitelné, máme hormonální hladinu muže. On nejspíš nebude problém v ženách kolem Vás, ale ve Vás.
Vážená paní Terezo, nikdo svoje privilegia neztrácí a žádný mocenský shift se neděje.
Osobně jsem subík, takže s dominantními ženami nemám nejmenší problém, vlastně, jsem jimi velmi přitahován.
Ale.
I přesto kdo jsem, tak se musím smát feministkám a jejich kvótám, jejich sexismu, rasismu, #metoo a kompletní ignoraci "men issues" i když sami tvrdí že bojují za univerzální "rovnost" všech a všeho.
Muži nemají žádná privilegia, mocní mají privilegia nehledě na pohlaví. To že ženy programově odmítají role velké moci (a také velké zodpovědnosti) je jejich problém a žádné kvóty, brečení na twitteru a do blogísků to nikdy nezmění.
Váš nepřítel jste Vy samy, ne muži.
V mužské populaci jsou desítky procent submisivních jedinců (alespoň v Evropě), čekáme jen na Vás, ale to by jste nemohli být tak strašně líné zamazat si ruce od nevýhod vůdčí pozice. Výhodičky by se líbily to jo...
No to je zase článek! Řekl bych to tak - normální, sebevědomá ženská,která ví kým je, zná svoji hodnotu, takovéto pitomosti naprosto neřeší. Nemá důvod. Zakomplexované pipiny se chytají kdekteré ptákoviny, aby odhalily diskriminaci.
Bohužel zakomplexovaných je na světě hodně (nejen žen) a spíš přibývá. Pro sebevědomí ženy je naprosto zásadní její otec. Pokud buď chybí vůbec, nebo fakticky (v práci, v hospodě, na fotbalu ap) a navíc si svoje vlastní poškozené sebevědomí vylepšuje sarkastickými poznámkami na úkor svých blízkých, tak potom rostou z holek zakomplexované pipiny, co se buď přejídají, nebo naopak nejí vůbec, nebo blbnou jako feministky (podvědomé zranění stran otce si přenáší na všechny muže). A pak vznikají takovéto články...
Jinak - navzdory menstruaci a migrénám - ženy jsou často výkonnější než muži. Problém je jinde, bez ohledu na zástupy magorů, kteří se snaží to popřít, Žena je PROSTĚ žena a muž je muž. Každý má v životě trochu jinou roli (ani armáda feministek nedonutí muže rodit :-)) a podle toho je zaměřen a ustrojen, na to jsou tisíce studií, jen jsou dnes bagatelizovány. Proto jsou některá povolání bližší mužům a jiná ženám. Protože mužský způsob uvažování a řešení problémů je jiný než ženský a naopak. Samozřejmě nelze říci, že jeden je lepší než druhý (blbé vtipy na ženské myšlení mají svůj původ zase v mužském komplexu). Stejně tak jako jsou různé osobnosti. tečka, běžte raději dělat něco pořádného, než filozofovat o pitomostech typu diskriminace.
Tohle je sprostý propagandistický článek, který je silně neobjektivní a snaží se o manipulaci, což je bohužel dnes velmi častý jev, ale takový typ článku bych spíše čekal u bulvárněji zaměřeného serveru než je odborněji zaměřený podnikatel.cz.
Dovolím si vyjádřit se k některým bodům článku.
a) V bodě 2 je uvedeno slovní spojení "vážený zákazníku" jako generické maskulinum, což je lživý argument. Generické maskulinum se používá pro množné číslo, takže v tomto případě by generickým maskulinem bylo "vážení zákazníci", ke kterému by autorka nejspíše chtěla přidat ještě "vážené zákaznice", protože ona generické maskulinum pravděpodobně neuznává.
b) V bodě 3 uvádí autorka větu: "Informace, kterou tím firma vysílá, je: muži jsou prototypy expertizy a ženy v publiku si musí na poučování zvyknout." Toto je ukázkový příklad argumentačního faulu, kdy autorka jiným do úst vkládá svoje slova. Firmy mohou mít různé důvody a různé motivace pro své konání a pokud má být něco prezentováno jako vyjádření firmy, mělo by to být vyjádření, které opravdu od dané firmy pochází. Takto je to pouze argumentační faul typu "slaměný panák".
c) V bodě 4 autorka účelově zaměňuje "sex a předsudky" se "stereotypy". Stereotypy neznamenají automaticky předsudky a muži i ženy opravdu mají jiné dispozice pro jiné věci. Tyto dispozice neplatí ve všech případech absolutně, ale platí pro významnou většinu populace, což právě vede k vytvoření stereotypu, což ale nevede nutně k předsudku. Samostanou kapitolou je pak "Sexistické prasátečko" a nezisková organizace "nesehnutí". V diskusích k výsledkům prasátečka se každý rok objevují komentáře nesouhlasící s touto anketou a ty komentáře nepocházejí pouze od mužů. Často jsou také komentáře organizátorů k výsledkům této ankety podobně manipulativní, jako je tento článek paní Bohutínské. Samotná organizace Nesehnutí se mi také jeví dost propagandistická. Nejednou jsem jejich stránky navštívil a četl si informace pocházející přímo od nich a často jsem viděl rétoriku podobnou té, která se manipulativně používá v zámoří. V jejích článcích není snaha o rovnováhu a rovné postavení, ale spíše propagují nadvládu a zvýhodňování žen. Podobně jako v zámoří je za rasistické považováno jisté chování bílých lidí vzhledem k nebílým lidem, ale opačně to neplatí, Nesehnutí považuje jisté chování mužů k ženám za nepřípustné, ale opačně jim to nevadí.
d) V bodě 5 je uvedeno: "Tento přístup spočívá v tom, že má firma striktně hierarchickou strukturu a na nejvyšších a rozhodovacích místech jsou bez výjimky muži." a dále ještě: "V přístupu k lidem je přitom v takové firmě vhodné vsadit na direktivnost, pravidla, příkazy a zákazy."
Hierarchická struktura má své opodstatnění a její spojování s patriarchátem je bezdůvodné. Firma může mít hierarchickou strukturu i kdyby měla rovnoměrné zastoupení podle pohlaví nebo převahu žen. Dále direktivnost, pravidla, příkazy a zákazy jsou v určité míře vždy vhodné pro situace, kdy se jedinec potřebuje nějak systematicky rozhodnout. Právě kvůli tomu existují například zákony, soudnictví, dopravní značení, zákaz prodeje alkoholu mladistvým a podobně. Pokud by nic z toho neexistovalo, společnost může sama o sobě existovat, ale bude rozdělena na malé skupinky, které si budou samy určovat vlastní pravidla, pokud žádná globálnější pravidla existovat nebudou. Každá společnost potřebuje mít nějaká pravidla a toto vidí dokonce i zvířata. Například hyeny tvoří matriarchální smečky s vlastní hierarchií. Je to příklad matriarchální hierarchie, čímž názorně ukazuji, že hierarchie není níjak spojená s patriarchátem, jak se autorka snažila naznačit a zároveň je to příklad potřeby pravidel ve skupině. Hierarchii a pravidla používají nejen savci (sloni, vlci, gorily ...), ale dokonce i hmyz jako třeba včely či mravenci. Autorka popíráním těchto principů vykazuje nížší známky inteligence než některé druhy hmyzu a nemyslím to jako urážku, ale jako čistě logické porovnání.
V ALZE, v nekonečné frontě žen, jsem si dost často kladl otázku jestli jsem ještě normální. Někdy mě mladé, již opět menstruující maminky, dovádějí k šílenství množstvím odnášeného hygienického vybavení. V půl hodinové frontě často přemýšlím , zda-li Alza obchoduje ještě s elektronikou.
To ty reklamy. Sám se divim že si to ještě nekupuju. A ještě ty zázračný prášky kdy je jedno, jestli tam mám plíseň nebo breberky. Televize je toho plná a to i mezi pořady co by člověk řekl, že na ně koukaj většinově kluci. A když už se tu řeší ta etika, co je etického na tom, že tyhle reklamy na člověka útočej klidně i v době oběda a večeře, že by se z toho jeden p....l a musel běžet pro ty prášky na s....u, jejíž reklama následuje vzápětí.
Článok plný blábolov, ktoré riešia jedine zakomplexované feministky.
Jedine snáď s 4. bodom by sa ako-tak dalo súhlasiť. Tiež mi vadia reklamy so sporo odetými slečnami ktoré lákajú na úplne nesúvisiaci tovar / služby (napr. konkrétne reklamy na výťahy, optiku, žuvačky, šampón, ...). Nehovoriac o nechutných reklamách na kondómy, viagroidné prípravky, ... . Ale na niektorých príkladoch na prasatecko.cz sám vôbec nevidím, čo by na nich ako malo byť nevhodné.
Poslední ročník prasátečka byl stejně jako ty předchozí pouze manipulativní fraška, která je jednostranně prezentovanou propagandou. Například vítěz prasátečka 2017, plakát představující imaginární "Lenku Veselou, bankovní poradkyni", byl organizátory prezentován jako "zobrazování ženy coby pouhého objektu, který je možné využít". Přitom celá situace, která je doprovázena citátem Lenky Veselé: "Cesta k úspěchu nemusí být složitá, pokud jí rozumíte," jasně ukazuje, že toto konání se děje z vůle bankovní poradkyně, která si to vybrala jako svou cestu k úspěchu a právě zmíněná poradkyně je v tomto případě využívající, nikoliv využívanou.
Toho, že Nesehnutí celou situaci tendenčně převrátilo si ale oni sami ani nemusí být vědomi, což je na celé věci asi to nejhorší. Před léty byl například v USA proveden výzkum, kde testovaným osobám na zlomek vteřiny ukázali kresbu amerického vojáka útočícího na vietnamského vojáka. Když pak měli testovaní popsat, co na obrázku viděli, většina uvedla, že spatřili vietnamského vojáka, jak útočí na amerického vojáka. Vážně by mě zajímalo, jak by musela vypadat reklama, aby v ní Nesehnutí neoznačilo ženu jako oběť, i kdyby celá situace vycházela z iniciativy ženy, jako tomu bylo v případě vítěze prasátečka 2017. Obávám se, že manipulativní Nesehnutí by ženu jako oběť označilo i v reklamě, kde muž by byl přikurtován v submisivní pozici a žena na něm "rajtovala", možná s komentářem, že někteří muži nemají žádne skrupule využít tajné dominantní tužby některý žen a tímto je vlastně žena zobrazována jako pouhý objekt zneužitelný k sexu.
Čili abych odpověděl na vaši otázku ohledně Old Spice, tato reklama do soutěže zařazena nebyla, protože nenašli žádné dostatečně přesvědčivé manipulativní zdůvodnění jak vykreslit ženu jako oběť, protože se v té reklamě prostě žena nevyskytuje. Nesehnutí považuje za sexistické pouze ty reklamy, kde se objevuje žena a i kdyby žena byla iniciátorkou situace, Nesehnutí ji vykreslí jako oběť.
Tento příspěvek o vítězi prasátečka 2017 je manipulativní fraška. Problém s "Lenskou Veselou, bankovní poradkyní" je v tom, co Niemand zcela zamlčel: reklama lascivním obrázkem "využívá sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem". Úvahy, co údajná poradkyně využívá jsou zcela bezpředmětné, protože jde o reklamu na RÁDIO!
Proto je mimo i příklad s vietnamským vojákem mimo: "Lenka Veselá" ukazuje ženu v sexuální pozici, adresát má vidět ženu v sexuální pozici a vidí ženu v sexuální pozici ...
Takže shrnuto: Prasátečko 2017 je naprosto oprávněné ...
Nemilý manipulátore Karle, já jsem citoval paní/slečnu Kristýnu Pešákovou z Nesehnutí z jejich oficiálních stránek - http://zenskaprava.cz/vystupy/zname-devate-sexisticke-prasatecko-vyhrava-sexisticky-vtip-odkazujici-ke-kampani-metoo/
Konkrétně mnou citovaná část se nachází ve třetím odstavci.
Přeštěte si to celé pozorně a zjistíte, že vaše zdůvodnění se tam vůbec nevyskytuje, zatímco já jsem ve svém přispěvku oficiální zdůvodnění ocitoval. Jelikož jsem dělal citaci, nemohl jsem se ani dopustit zamlčování tím, že jsem nenapsal něco, co v oficiálním zdůvodnění z oficiálního zdroje není uvedeno. Navíc jsem ve svém předchozím příspěvku poukázal právě na to, že zdůvodnění Nesehnutí jsou zavádějící a nesprávná a vy mi tímto nechtěně dáváte za pravdu. Proč vaše zdůvodnění na oficiální stránce Nesehnutí chybí si musíte vyřídit s touto organizací sám, proč vám to zamlčují. Můžete si k nim rovnou i podat přihlášku, protože máte vhodný zápal a nemáte problém manipulovat s informacemi.
Prasátečko je manipulativní propaganda, která jisté téma prezentuje z jednostranně zaujatého pohledu a jelikož jde očividně o propagandu, nemá ve zdravé společnosti co pohledávat.
Teraz chcú prerábať jazyk kvôli feministkám, ale v tesnom slede za nimi ide masívne tlačená LGBTI ideológia ktorá už ani neuznáva mužov a ženy ale rozpráva o "rodoch", akurát sa ešte nedohodli, či ich je 23, 67 alebo až 71. Bude sa im potom prispôsobovať jazyk? V koľkých rodoch sa budú musieť skloňovať pozvánky, aby to niekoho "neurazilo" a "nediskriminovalo"?
To si nejspíše pletete s pohlavím na facebooku, což s rody v řeči nemá nic moc společného. https://www.telegraph.co.uk/technology/facebook/10930654/Facebooks-71-gender-options-come-to-UK-users.html
Nicméně máte pravdu, že za oceánem dost prosazují nový rod. Například v Kanadě schválili zákon, který má odstranit transgender diskriminaci a nepřímo tak i usnadnit takovéto snahy pro nový neutrální rod. https://en.wikipedia.org/wiki/An_Act_to_amend_the_Canadian_Human_Rights_Act_and_the_Criminal_Code
Každopádně, pokud v zámoří vymyslí nové rody, až tak moc jich nebude. Pokud vím, snaží se pouze o pohlavně neutrální rod, což by se současným mužským, ženským a středním dělalo dohromady čtyři. Pokud vás zajímá, jak by se takové osoby měly oslovovat, tak se můžete podívat například na stránky západo-oregonské univerzity. https://www.wou.edu/wp/safezone/terminology/pronouns/
Nicméně ani Evropa nezůstává pozadu a například rakouská hymna prodělala "pohlavní operaci" v roce 2012. https://en.wikipedia.org/wiki/Land_der_Berge,_Land_am_Strome
Abych to shrnul, v současnosti ve společnosti působí silnější a nebezpečnější propaganda než kdy dříve v minulosti. Tohle není boj za rovnoprávnost nebo boj proti diskriminaci. To je boj za poslušnou společnost, která vždy přijme bez výhrad za své cokoliv, co ji bude sděleno shora, přesně ve smyslu románu 1984, kde například "lusknutím prstu" zaměnili spojence za protivníka a protivníka za spojence. Je to útok proti logickému myšlení a klasické filosofii, což je takový charakteristický znak postmodernismu. Všechno se zpochybňuje a relativizuje a dalším hlavním znakem tohoto směru je i nemožnost logické argumentace, protože zastánci postmodernismu odmítají jakékoliv obecné společné zásady/axiomy a na vše se dívají subjektivně. Ovšem tam, kde objektivita je nahrazena subjektivitou, nelze diskusí dojít ke společnému závěru, na kterém se zúčastnění shodnou. Ještě bych chtěl zmínit jeden významný znak postmodernismu a to je úplný nedostatek respektu ke druhým, pokud oni zastávají jiný názor. Zastánci konzervativnějších směrů (pokud nejde o extrémisty) ovšem tento nedostatek respektu zpravidla nepostrádají a výsledkem je, že konzervativci do jisté míry postmodernisty respektují, ale postmodernisté konzervativce ne. Tímto dochází k neustálým ústupkům ze strany konzervativců ve prospěch naprosto neústupných postmodernistů, kteří jsou reprezentováni mimo jiné i feministkami nebo příslušníky LGBTI+ a s nimi se vezou i zastánci rasové rovnosti.
Pokud vyznáváte konzervativní filosofické směry, pak pokud chcete zachovat zdravý stav společnosti, je třeba přestat dělat nelogické ústupky a začít hájit své stanovisko proti mohem tvrději prosazovaným ideologiím postmodernistů. Je třeba být slušný a mít respekt k ostatním, ale je nutné za svými názory stát, protože druhá strana vám a vašemu názoru žádný respekt neprokáže, spíše bude hledat jakýkoliv způsob, jak ho "emočně napadnout". Je potřeba řídit se zdravým rozumem a objektivitou, uznávat "logos", nikoliv emocemi a subjektivitou, jako to dělá druhá strana adorující "pathos".
Myslím, že snaha o společenskou změnu je zbytečná. Zatím každá revoluce v gesci marxistů uspěla. Dříve bojovali za ekonomickou rovnost, dnes bojují za kulturní rovnost.
Dříve zabili desítky milionů lidí, dnes to budou stovky.
Jediné racionální chování je příprava na útěk z regionu USA/EU.
Ten článek je vtip, parodie, nebo co to je?
Nejdřív to vypadalo, že to napsala extremistická feministka po gender studiích,
ale pak byla celá jedna část o tom, že ženy naštve, když prezentaci provádějí odborníci, a ne ženy,
čili autorla napsala, že žena nikdy nemůže být na nic odborník.
No do háje, tak je ten článek feministický, nebo šovinistický?
Nedá se to poznat.
Asi je jen hloupý.