Poslední ročník prasátečka byl stejně jako ty předchozí pouze manipulativní fraška, která je jednostranně prezentovanou propagandou. Například vítěz prasátečka 2017, plakát představující imaginární "Lenku Veselou, bankovní poradkyni", byl organizátory prezentován jako "zobrazování ženy coby pouhého objektu, který je možné využít". Přitom celá situace, která je doprovázena citátem Lenky Veselé: "Cesta k úspěchu nemusí být složitá, pokud jí rozumíte," jasně ukazuje, že toto konání se děje z vůle bankovní poradkyně, která si to vybrala jako svou cestu k úspěchu a právě zmíněná poradkyně je v tomto případě využívající, nikoliv využívanou.
Toho, že Nesehnutí celou situaci tendenčně převrátilo si ale oni sami ani nemusí být vědomi, což je na celé věci asi to nejhorší. Před léty byl například v USA proveden výzkum, kde testovaným osobám na zlomek vteřiny ukázali kresbu amerického vojáka útočícího na vietnamského vojáka. Když pak měli testovaní popsat, co na obrázku viděli, většina uvedla, že spatřili vietnamského vojáka, jak útočí na amerického vojáka. Vážně by mě zajímalo, jak by musela vypadat reklama, aby v ní Nesehnutí neoznačilo ženu jako oběť, i kdyby celá situace vycházela z iniciativy ženy, jako tomu bylo v případě vítěze prasátečka 2017. Obávám se, že manipulativní Nesehnutí by ženu jako oběť označilo i v reklamě, kde muž by byl přikurtován v submisivní pozici a žena na něm "rajtovala", možná s komentářem, že někteří muži nemají žádne skrupule využít tajné dominantní tužby některý žen a tímto je vlastně žena zobrazována jako pouhý objekt zneužitelný k sexu.
Čili abych odpověděl na vaši otázku ohledně Old Spice, tato reklama do soutěže zařazena nebyla, protože nenašli žádné dostatečně přesvědčivé manipulativní zdůvodnění jak vykreslit ženu jako oběť, protože se v té reklamě prostě žena nevyskytuje. Nesehnutí považuje za sexistické pouze ty reklamy, kde se objevuje žena a i kdyby žena byla iniciátorkou situace, Nesehnutí ji vykreslí jako oběť.