Obrovská konkurence, velcí hráči na trhu, kteří ty malé zašlapávají cenovou politikou a masivní reklamou a hlavně: VELKÁ VRATKOVOST.
Módní kousky mají velikosti, a tak je lidé vracejí ve 14 denní lhůtě mnohem častěji než např. drogerii, rybářské potřeby, pračky a další produkty z tohoto článku.
Některé české e-shopy mají až 60% vrácených objednávek. A pak to znovu rozbalujte, naskladňujte, vracejte peníze atd. ;)
Eshopy jsou ceska uchylka. Kazdej vesnickej trouba ma jeden. Desettisice eshopu prodelava, nebo si maximalne vydela par stovek.
Vydela si spis fixed income - webhosting, seo "optimalizatori", prodejci stupidnych web templatu nebo celeho skrachovaneho webu pres webtrh, a par korun distributor zbozi.
Je důležité všem průzkumům, analýzám a jejich vyhodnocením věnovat dostatek času. Ovšem ani to nikomu nezaručí, že jeho e-shop nakonec prorazí.
Mnohdy se stává, že právě obory, kde není tak velká konkurence, docela stagnují po stránce kvality e-shopu, marketingu atd.
A i to otevírá zajímavou příležitost všem, kteří do daného segmentu vstoupí a to myslí skutečně vážně. Konkurenci tak můžete překvapit právě moderním řešením e-shopu, promyšleným marketingem atd...