Skutočne nerozumiem, prečo sa na zoznam dostalo práve oblečenie. Nákup tohto sortimentu práve v roku 2012 výrazne STÚPOL (napr. tu: http://byznys.lidovky.cz/cesi-si-oblibili-nakup-obleceni-po-internetu-fmb-/firmy-trhy.asp?c=A121230_154416_firmy-trhy_vs) a tento trend bude pokračovať. Myslím si, že do oblečenia by sa práveže nové firmy púšťať mali, pretože je tam ešte stále nevyužitý potenciál roznych úzkych špecializácií, tzv. ník.
Na internetu je samozřejmě hodně e-shopů, ovšem jsem si jistý, že internet nabízí pořád spoustu prostoru pro téměř všechna odvětví. Jediný problém je kapitál, protože u takového elektra je to masakr.
Důležité je nepodcenit srovnávače zboží, popřípadě PPC reklamy - tím se předběhne spousta konkurentů.
Neexistuje žádná oblast, kde by nešlo uspět. Záleží na zboží, marži, elánu, znalostech, produktu, klientů, atd. Osobně mi oblečení a hračky přijdou zajímavé a myslím, že se v obou oblastech točí velké peníze, je zde zájem uživatelů. Oblečení, knihy hračky stále rostou. Také potraviny. http://www.statistikaamy.cz/2017/03/v-maloobchode-nejvice-vzrostl-prodej-pres-internet/
Ale je to asi velice konkurenční prostředí a napojit se na profláknutý velkoobchod a mít to stejné co všichni není dobrý krok.