Online nákupy se mnohem více týkají můžu než žen. Na utrácení v e-shopech oceňují možnost porovnat ceny, prodrat se referencemi a hodnotícími kritérii. Chválí si také možnost nákupu bez front a nepříjemného prodírání se regály. Do online košíku vkládají nejčastěji elektroniku, nářadí, ale také oblečení. Za online nakoupené zboží tak z jejich účtu odchází více peněz, než z účtů opačného pohlaví.
Čtěte také: 3 tipy na úchvatné britské eshopy, které mají dopravu do Česka zdarma
I když se rozdíl v procentuálním rozložení zákazníků a zákaznic e-shopů postupně zmenšuje, tak stále muži mají prim v objemu utracených peněz, což se ročně pohybuje kolem 10 000 korun. Je to dáno především sortimentem, který nakupují. Ženy většinou objednávají oblečení a drobnosti do domácnosti
, říká Miroslav Uďan, CEO služby Shoptet.cz.
Čtěte také: Video na webu zvyšuje atraktivitu i šanci na lepší pozici ve vyhledávači
V práci je na online nákup největší klid
Polední pauza je ideální čas, kdy nakupovat. Týká se to především lidí, kteří mají internet jako pracovní nástroj. Neruší je děti, partneři a ani nemusí chvátat se svým rozhodnutím. S rozmachem chytrých telefonu a tabletů jsme také zaznamenali i větší míru objednávek z těchto zařízení. Tím, že nejsou lidé nucení být u počítače nebo notebooku, tak přes ně nakupují také ve volných chvílích a při nenáročných aktivitách, jako je například sledování televize,
komentuje Miroslav Uďan.