Názory k článku Chovají se e-shopy ke spotřebitelům fér?

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 5. 2012 16:05

    czeXit (neregistrovaný)

    To že může prodejce svobodně odmítnout objednávku považuji za naprosto samozřejmé. Stejně jako máte právo neprodat svůj dům nebo auto komukoli kdo má dostatek peněz ale kupce si vybíráte, považuji za normální, že obchodník může odmítnout zákazníka - např. je to známý provokatér, opakovaně nepřebírá zboží, uvedl zjevně nesmyslné údaje, vymýšlí si neoprávněné reklamace apod. Obchodník je také jen člověk a nemusí si proto nechat kálet na hlavu. Stačí když za obchodníkem uvidíte normálního člověka, ne nenažraného zlého kapitalistu, který odmítnutím objednávky chce zničit chudáka spotřebitele.
    Pokud není dodavatel monopolním poskytovatelem, odmítnutí objednávky je morálně naprosto v pořádku.

  • 3. 5. 2012 23:20

    Tomas (neregistrovaný)

    když má čas se hrabat v takových drobnostech. Když eshop nebude chtít zboží prodat, tak ho prostě stejně za daných podmínek (chybě v ceně apod.) neprodá a nikdo na něj nemá.
    A je zajímavé, že inspekce pranýřuje věci, které jsou ve vzorových obchodních podmínkách např. APEKu. A že se smlouva při osobním odběru uzavře převzetím a zaplacením zboží, to je snad normální, ne?
    Prostě inspekce zase honí body za činnost, akorát že úplně zbytečnou a nepotřebnou.

  • 13. 5. 2012 17:19

    Mari (neregistrovaný)

    Chovají se čeští spotřebitelé k eshopům fér? Proč mám poslední dobou jako provozovatel eshopu pocit, že se se mnou každý druhý zákazník snaží vyjeb*t? Protože spotřebitel má na své straně veškerá práva a podnikatel žádná. Jednoduché a prosté.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).