Názor k článku Chyba v nacenění zboží? Váš problém, zboží musíte prodat se ztrátou od Radek - Já teda nevím, ale pokud ten e-shop neměl...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 9. 2015 9:33

    Radek (neregistrovaný)

    Já teda nevím, ale pokud ten e-shop neměl vyloženě uvedeno, že má těch 20 kusů skladem, tak přece nemá povinnost dodávat zboží, které skladem třeba ani nemá. Když si někde teď v e-shopu objednám 10000000000 kusů, byť za správnou cenu, tak mi je obchod taky nedodá a můžu se ohánět paragrafama jakýma chci.
    A druhá věc je, že do OP se běžně píše, že zboží v e-shopu je pouhá nabídka/prezentace zboží, že objednáním vzniká pouze návrh na smlouvu a kupní smlouva se uzavírá až potvrzením obchodníka. Mají to třeba i vzorové podmínky od APEK, které jsou také prověřeny právníky a které přebírají stovky, možná tisíce e-shopů v ČR.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).