Vlákno názorů k článku Chyba v nacenění zboží? Váš problém, zboží musíte prodat se ztrátou od jezevec - stačí tedy do obchodních podmínek uvést, že potvrzení...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 9. 2015 18:21

    jezevec (neregistrovaný)

    stačí tedy do obchodních podmínek uvést, že potvrzení objednávky robotem nerovná se přijetí objednávky, a že smlouva je uzavřena až manuálním zpracováním a potvrzením živým člověkem.
    škoda že jsou lidi tak chamtivý a blbý, že je nutno tak složitým způsobem obcházet něco tak zřejmého, jakože nelze koupit dvacet kusů zboží za 10 procent ceny.

  • 1. 9. 2015 23:53

    cha cha (neregistrovaný)

    Rozumím, když je nízká cena a člověk si zboží objedná, tak podle jezevce je chamtivý a blbý. Zdá se,ž e tu něco nemorálního vyřčeného jezevcem poněkud zapáchá.

  • 4. 9. 2015 16:56

    mm (neregistrovaný)

    To by stačilo, pokud nemáte systém automaticky napojený třeba na možnost platby přes platební bránu atp.
    Pokud totiž platbu přijmete (čemuž při automatickém zpracování také nemůžete zabránit) tak je vám jakýkoliv disclaimer houby platný.
    A navíc - co je "manuální zpracování člověkem" a jak se to pozná od automatického přijetí?
    Pochybuji že vám dnes bude nějaký "člověk" psát že vaše objednávka byla přijata ...
    Většinou se maximálně jedná (ze strany obchodníka) jen o kontrolu na display počítače a odkliknutí (pokud vůbec). Jemu se to posune směrem ke skladu a vám dorazí zcela prefabrikovaný výpis (potvrzení) objednávky. Ale jestli vám ji poslal rovnou systém, nebo až člověk to stejně nepoznáte.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).