Takže v mém případě je zpracovatelem asi opravdu jen ta účetní, s tou tedy budu muset cosi podepsat, abych mohl doložit, že jsme tu věc řešili a ošetřili.
Od osob, jejichž e-mailové adresy uchovávám kvůli možnému marketingovému použití, si tedy zpětně vyžádám souhlas, u nově získaných kontaktů budu ten souhlas žádat předem. Ten souhlas budu formulovat konkrétně - že se jedná o údaje určené k marketingovému využití, tj. že na danou e-mailovou adresu mohu sem tam poslat propagační e-mail. A že mohou jeho odebírání kdykoliv zrušit, a tím se vymazat z mého seznamu.
Papíry i data budu doma = na svém pracovišti uchovávat i nadále tak, abych minimalizoval riziko jejich úniku (omezím jejich množství, vymažu vše, co už skladovat nemusím, data uložím na jedno místo v počítači, do zamknuté složky, papíry skartuji nebo spálím).
Tyto body ještě rozvinu, zkonkretizuji a zachytím písemně, podepíšu - a mám tedy hotovo? Musím ten podepsaný dokument někde vystavovat nebo někam posílat/předávat/přikládat?