Registrace- ale některé e-shopy registraci vyžadují a bez ní nelze objednávku dokončit a to je právě ten kámen úrazu. Některé e-shop sice nabízí i přihlášení přes sociální sítě či MojeID/OpenID, ale já se třeba nechci registrovat kvůli JEDNOMU NÁKUPU a vůbec nevím, jestli se tam ještě někdy vrátím takže zbytečně budu mít někde registraci a časem na ní zapomenu (můj mail a další údaje pro reklamu v souladu se zákonem i bez něho bude mít provozovatel e-shopu stejně, takže opravdu registrace není nutná). Např. electroworld.com mi registraci nutí a jinak nemůžu pokračovat v objednávce.
dostupnost- a nevyřeší dostupnost zboží evidence skrz čárové kódy a celý systém by byl on-line? Zvlášť když má firma více poboček, tak bych čekal, že to bude řešit takhle a tím pádem lze pěkně vidět kolik čeho a kde ještě zbývá.. Ovšem nesmí být ve skladě bordel, to je park problém :-D