Chystají se letní Dny dopravy zdarma. Víme, kdy akce v e-shopech proběhne

25. 7. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Srovnávač Heureka chystá letní Dny dopravy zdarma. Pravidla účasti budou stejná jako během listopadové akce Den dopravy zdarma.

To například znamená, že e-shop musí nabízet alespoň jeden způsob dopravy zdarma pro doručení zásilky domů, a to pro všechny objednávky uskutečněné v čase akce s cenou objednávky vyšší než 300 Kč vč. DPH. Pro e-shopy, které jsou zapojené do Heureka Košíku a nechtějí se účastnit letních Dnů dopravy zdarma, nastane ovšem omezení. Během trvání akce budou z Košíku deaktivovány.

Čtěte také: Neúčastníte se Dne dopravy zdarma? Během akce vás deaktivují z Heureka Košíku

Podmínky účasti na akci se nemění

Akce Den dopravy zdarma, kterou Heureka organizuje pravidelně v listopadu, má za sebou již šest ročníků. Teď k ní přibude její „sestřička“ v podobě letních Dnů dopravy zdarma (DDZ). Jak upřesnila Heureka na svém blogu, první letní Dny dopravy zdarma proběhnou od 20.8. 12:00 do 22.8. 23:59. Věříme, že zimní verze této akce je již u zákazníků i e-shopů známá, a tak ji uvítají i v létě. Zvyšte své prodeje na konci letní sezóny a potěšte své zákazníky dopravou zdarma. Akci bude doprovázet marketingová podpora, uvedla Heureka na blogu.

Pravidla účasti jsou stejná jako v klasických DDZ:

  • E-shop musí nabízet alespoň jeden způsob dopravy zdarma pro doručení zásilky domů. Mezi způsoby dopravy zdarma se nepočítají výdejní místa typu Česká pošta – balík na poštu, HeurekaPoint, Zásilkovna apod.
  • E-shop musí mít v době akce certifikát Ověřeno zákazníky.
  • Akce musí platit v rámci celé ČR bez váhového omezení.
  • E-shop nesmí účtovat dopravné v žádném kroku objednávky na svém webu.
  • Platí pro všechny objednávky uskutečněné v e-shopu v čase akce s cenou objednávky vyšší než 300 Kč vč. DPH (bez ohledu na to, odkud zákazník do e-shopu přišel či zda nakoupil přímo na Heurece v rámci Heureka Košíku).
  • E-shop se zavazuje, že po dobu akce účelově či plošně nezvýší ceny produktů, nenavýší cenu doběrečného, ani nenaúčtuje žádné další poplatky, kterými by chtěl dopravu zdarma „vykompenzovat.“
  • Z akce není možné odstoupit v jejím průběhu.
  • E-shopy musí výše uvedené podmínky splňovat již 3 hodiny před akcí

E-shopy se mohou registrovat v administraci e-shopu na Heureka.cz v záložce Dny dopravy zdarma, která se objeví se spuštěním registrace 1. 8. Při registraci je potřeba potvrdit podmínky akce, které jsou totožné se zimní verzí. Pro objednávky v Heureka Košíku nebudou po dobu akce účtovány zapojeným e-shopům provize. Stejně jako při DDZ ovšem bude platit, že e-shopům, které využívají Heureka Košík, ale akce letní Dny dopravy zdarma se nezúčastní, bude po dobu akce Heureka Košík automaticky deaktivován.

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Jde čistě o marketingovou akci

Posledního DDZ se vloni zúčastnilo 1444 e-shopů, ve kterých bylo uskutečněno 427 400 objednávek. Co se týče obchodního přínosu pro online obchody, není to však příliš slavné. Jak ovšem upřesňuje i sama Heureka, jedná se čistě o marketingově zaměřenou akci, kdy e-shopy mohou obdarovat své stávající zákazníky a zároveň získat nové.

Čtěte také: Den dopravy zdarma trpí slabou propagací, Heureka promuje jen samu sebe

Autor článku

Daniel je zástupce šéfredaktora Podnikatel.cz a jako ekonom se věnuje oblasti byznysu a také ekonomice. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).