Květnaté formulace, jakými recenzent častuje tamní kávu, bych očekával v nějakém bulvárním plátku nebo na soukromém blogu. Tady IMHO nemají co dělat. Opravdu si autor myslí, že do objektivní recenze v solidním médiu patří výrazy typu "káva jen na vlastní nebezpečí", "zralé na přímou cestu do výlevky" nebo "pěna jako z jaru ve dřezu po umytí nádobí"?
Pane Kubecek, autorka napsala dobre a trefne. A jestli potrpite na strohe a nezazivne texty, musite jit cist holt jinam. Nabot napr.pouzity vyraz u kavy"pena jako z jaru..." je opravdu trefny a mnohokrat pravdivy.
Dobrý den, chci se svěřit naopak s velice pozitivními zkušenostmi z této kavárny. Osobně si zde dávám presso, které je excelentní, servírované se sušenkou, teplým mlékem a vodou. Cappuccino pije má kamarádka, bývá také velmi spokojená. Nikdy ho nemá sypané skořicí, tak jste si možná spletla lokál:-)
Pane Gurmáne (to, že se skrývate za tak přiblblou přezdívku o něčem vypovídá), v Kafe Kakao které tak propagujete jsem také byl, cappucino jsem dostal do vysokého , rovného hrnečku, pěna byla také bídná a bsluha nevěděla odkud káva pochází (což by když prodává fair trade kávu snad měla). V Cafe Cirkus jsem byl naopak spokojen.
Jan
autorství je uvedené v úvodu článku, za žádnou přezdívku se tedy jako autorka určitě neskrývám. Pokud máte z recenzovaných kaváren jiné zkušenosti, jsme rádi, když se s nimi se čtenáři v diskuzi podělíte. Že máte odlišnou zkušenost, je samozřejmě možné - stačí, aby Vás např. obsluhoval někdo jiný, než mne.
Vážená paní Bohutínská,
je mi líto, že Vám u nás v kavárně kafe nechutnalo. Naši hosté si kávu často chválí a někteří k nám chodí právě jen kvůli ní. Z článku je zřejmé, že jste kavárnu navštívila v odpoledních hodinách, kdy byl silný nápor hostů s dětmi. Náš personál se snaží objednávky vyřizovat rychle, může se stát, že to ve vašem případě bylo na úkor kvality pěny na cappuccinu. To samozřejmě není omluva a věřte, že tento exces prověřím a doufám, že se nebude opakoval.
Dovolte mi, abych já zas připojila vlastní dojem z Vašeho článku. Při zahlédnutí titulku mi přeběhl mráz po zádech, ale po přečtení "recenze" jsem si oddechla, že šlo jen o šálek kávy, který neladil Vašim chuťovým buňkám a Vašemu vkusu. Stejně jako jiní reagující čtenáři se domnívám, že jsou Vaše slovní obraty poněkud přitažené za vlasy. Pátrám po Vaší motivaci, připadá mi, že to nutně nemusel být jen onen otřesný zážitek s kávou. Sama v reakci píšete, že byla možná jen chyba na straně momentálně obsluhujícího personálu, proto mi vrtá hlavou, proč jste z tohoto dá se říci drobnějšího selhání udělala hlavní téma a článek pojmenovala jako bychom snad chtěli naše hosty kávou otrávit.
Na závěr bych Vám ráda poděkovala za ohlas, i špatná reklama je reklama. Doufám, že k nám ještě přecijen zavítáte. Zveme vás na povedenější cappuccino na účet podniku.
Zdravím, Berenika Kučerová, www.cirkuscafe.cz