Názor k článku V Cirkusu se podává káva jen na vlastní nebezpečí od Berenika - Vážená paní Bohutínská, je mi líto, že Vám u...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 3. 2009 20:50

    Berenika (neregistrovaný)
    Vážená paní Bohutínská,
    je mi líto, že Vám u nás v kavárně kafe nechutnalo. Naši hosté si kávu často chválí a někteří k nám chodí právě jen kvůli ní. Z článku je zřejmé, že jste kavárnu navštívila v odpoledních hodinách, kdy byl silný nápor hostů s dětmi. Náš personál se snaží objednávky vyřizovat rychle, může se stát, že to ve vašem případě bylo na úkor kvality pěny na cappuccinu. To samozřejmě není omluva a věřte, že tento exces prověřím a doufám, že se nebude opakoval.
    Dovolte mi, abych já zas připojila vlastní dojem z Vašeho článku. Při zahlédnutí titulku mi přeběhl mráz po zádech, ale po přečtení "recenze" jsem si oddechla, že šlo jen o šálek kávy, který neladil Vašim chuťovým buňkám a Vašemu vkusu. Stejně jako jiní reagující čtenáři se domnívám, že jsou Vaše slovní obraty poněkud přitažené za vlasy. Pátrám po Vaší motivaci, připadá mi, že to nutně nemusel být jen onen otřesný zážitek s kávou. Sama v reakci píšete, že byla možná jen chyba na straně momentálně obsluhujícího personálu, proto mi vrtá hlavou, proč jste z tohoto dá se říci drobnějšího selhání udělala hlavní téma a článek pojmenovala jako bychom snad chtěli naše hosty kávou otrávit.
    Na závěr bych Vám ráda poděkovala za ohlas, i špatná reklama je reklama. Doufám, že k nám ještě přecijen zavítáte. Zveme vás na povedenější cappuccino na účet podniku.
    Zdravím, Berenika Kučerová, www.cirkuscafe.cz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).