Inzerovat v televizním vysílání a na webové stránce mezinárodní zpravodajské televize mohou od léta české firmy. CNN International otevřela v Česku své obchodní zastoupení. Píšou o tom dnešní Hospodářské noviny (HN) a Mladá fronta Dnes (MfD).
V hledáčku CNN jsou podle deníků hlavně velké firmy, které působí i za hranicemi, například Škoda Auto nebo ČSA. První české reklamy by se podle HN měly na zpravodajském kanálu objevit koncem letošního roku. Na CNN by mohla z tuzemských firem v příštích třech letech inzerovat asi desítka, uvedla MfD.
Půlminutový spot na CNN stojí v přepočtu přibližně kolem 68 000 Kč, přičemž na tuzemském celoplošném televizním kanálu si televize účtují za půl minuty v průměru kolem čtvrt milionu. Potvrdil Hospodářským novinám Štěpán Wolde ze společnosti ARBO media.
Zdroj: ČTK, HN, MfD