Názory k článku Co by měli internetoví prodejci zlepšit? Zkuste něco, co ostatní nemají

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 11. 2012 13:16

    Nevěřte všemu (neregistrovaný)

    Zákazník by si měl především uvědomit, že e-shop je prodej, málokterý e-shopový prodejce rozumí prodávanému zboží - to má za následek nedostatečné fotografie, chyby v popisu, špatné zařazení do kategorií. Běžně tyto e-shopy nabízí super nízkou cenu, ale pak čekáte i měsíc na zboží. Jak takové e-shopy poznáte? Jednoduše prodávají vše - většinou z toho nemají skladem nic i když to tvrdí.
    Vemte lidi rozum do hrsti - nikdo nemá všechny typy foťáků, knížek, televizí a psích žrádel skladem. Jedinný způsob jak ověřit, že bude vše OK je zavolat danému prodejci a zeptat se jej na technické informace, které vás zajímají - jestliže neví, tak raději nekupujte. Typickou nápovědou mohou být fotografie - mí-li jednu fotku, kterou mají všichni, a nemá vlastní fotky, jasně napovídá, že zboží prodejce nikdy ani neviděl.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).