Bohuzel premium SMS jsou vice mene pouzitelne pouze u pochybnych podniku... presne jak rikate.... jste radi kdyz se dostanete na 50% zaplacene castky.... takovou marzi za sluzbu nemaji ani banky :)))
V praxi to dela tuhle sluzbu nepouzitelnou (mysleno ve forme platebniho kanalu)
Z 99,- ktere zaplati odesilatel dostanete 45,- takove znehodnoceni a predrazeni si muzou dovolit jedine firmy co pujcuji penize :))) za "velmi vyhodnych podminek" nebo ruzne hromadne soutezni (kazda XXXXX SMS vyhrava)
Druhym polem jsou hlasovani v TV kde SMS stoji treba jen 6kc (nevim jak dobrou smlouvu ma TV s poskytovateli PSMS) ale tam predpokladam ze je to te televizi jedno... ze 100 000 SMS muze mit cca 150 az 250tis coz u poradu typu SuperStar znamena cca 2s reklamy :)
Podíly z provozu prsms jsou dvojí. Existuje režim běžných prsms, kde skutečně dochází k dělení, které je uvedeno v článku, čili cca 40/60 (40% provozovatel služby, 60% spolkne oprátor a agregátor).
Nicméně konkrétně u SMS jízdenek jde o tzv. režim mikroplateb, kde je podíl operátora cca 15%. Pokud připočteme nějaký podíl agregátora, lze se dostat na model 80/20.
Model mikroplateb oparátoři umožňují u všech služeb, kde je formou prsms hrazeno zboží či služby, které lze běžně zaplatit i hotovostí. Nevztahuje se však na obsah internetu, mobilní obsah apod.
Pěkný článek.
Jen se zeptám, zda-li chápu článek správně, tak v případě zpoplatnění testu sms, tak ty obchodní podmínky stačí mít uvedené na stránkách v podobě odkazu (například dole)? Nebo před započetím samotného testu musí uživatel "odkliknout" že souhlasí s obchodními podmínkami (tj.musí se zobrazit políčko s nápisem"souhlasím s obchodními podmínky")? Z článku mi to nepřišlo příliš patrné a většina těchto serverů se mi zdá, že to má uvedeno pouze dole v odkazu, tak jestli to tedy není ilegální.
Dobrý den,
podle vyjádření právníků to stačí způsobem, že uvedete obchodní podmínky dole na stránkách. Zároveň však platí, že u zákazníka nesmí vznikat dojem, že test je zdarma či že stojí jako běžná SMS. To, zda takový dojem vznikl, by poté řešily až případně soudy.
Odkliknutí obchodních podmínek proto může být v tomto ohledu pojišťujícím faktorem pro podnikatele.
S pozdravem
Daniel Morávek
Děkuji za odpověď. Ještě se Vás zeptám na poslední věc. Ty obchodní podmínky, které mají uvedeny s.r.o. společnosti jsou shodné s obchodními podmínkami u OSVČ? Nebo se nějak liší?
Tak samozřejmě musíte mít obchodní podmínky přizpůsobené tomu, kdo byznys provozuje. Tedy že provozovatel je ta a ta fyzická osoba s IČ, zapsaná v živnostenském rejstříku apod. Co se týče úpravy samotného byznysu, zde podle mého názoru rozdíl mezi s.r.o. a OSVČ žádný není. Nicméně v oblasti obchodních podmínek se určitě vyplatí zainvestovat do právníků a nechat si je sestavit od nich. Vyhnete se tím rizikům různých sporů a usnadní vám to řešení případných problémů se zákazníky.
Zde je odkaz na to, co mají obsahovat obchodní podmínky e-shopů. Ne všechno je stejné, ale do velké míry se požadavky shodují (především modrý rámeček) http://www.podnikatel.cz/clanky/obchodni-podminky-eshop/
Jak však říkám, počáteční investice v řádu tisíců korun do profesionálně sestavených obchodních podmínek se podle mě vyplatí.
Ať se daří.
S pozdravem
Daniel Morávek
Ano, děkuji. Vše jsem si prostudoval. Jen ještě jedna skutečnost - v úvodu obchodních podmínek s.r.o. společností je psáno, že podmínky upravují vztah mezi "uživatelem" a mezi "SPOLEČNOSTÍ" XY. Jde mi o to, jak já jako OSVČ se mám v těch úvodních podmínkách nazvat? Předpokládám, že vztah mezi "uživatelem" a "OSVČ" tam psát nebudu...
Velice děkuji